کلکسیون


   
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





بازی
طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

تاریخ ایرانیان
خرید عینک آفتابی
بارسلونا و رئال مادرید
سرگرمی+جووور وا جووور
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلیکسیون و آدرس http://www.center1.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» تاریخچه ی ماشین اپل
 

کارخانه اپل در تاریخ 21 ژانویه 1863 توسط شخصی به نام آدام اپل تاسیس شد. آدام از کودکی کار را در آهنگری آغاز کرد تا اینکه به فرا گیری فنون ساخت ماشینهای خیاطی جذب شد.

وی در سال 1868 با Scheller Marie ophieS ازدواج کرد که حاصل این ازدواج پنج پسر با نامهای کارل، ویلهم، هنریک، فردریک و لودویک بود. این پنج پسر نقش مهمی در رشد و تکامل کارخانه پدر داشتند. در واقع بسیاری از مورخان این پنج برادر را موسس واقعی کمپانی اپل می دانند. کارخانه اپل در ابتدا محصولات خانگی همچون چرخ خیاطی تولید می کرد ولی کم کم روی به دوچرخه آورد. در سال 1895 یهنی زمانی که آقای اپل چشم از جهان فرو بست، کارخانه وی تبدیل به بزرگترین تولید کننده چرخ خیاطی اروپا و یکی از بزرگرین تولید کننده های دوچرخه با تیراژ 200دستگاه در سال تبدیل شده بود. پسران آقای اپل در سال 1898 اولین اتومبیل اپل را ساخته و تحت امتیاز شرکت Lutzmann به فروش رساندند. در سال 1913 اپل به بزرگترین کارخانه اتومبیل سازی آلمان تبدیل شده بود. پس از گذشت مدت زمان اندکی و دست به دست شدن این کارخانه نهایتا در سال 1931 تمامی حق و حقوق آن نسیب جنرال موتورز شد.

آرم شرکت اپل عبارت است از یک صاعقه کوچک در راستای افقی که در یک دایره قرار گرفته است. این آرم ابتدا از یک دایره و یک شکل پیکان مانند تشکیل شده بود. این شکل پیکان مانند یک پرنده مهاجر را تداعی می کند که در حال طی کردن محیط کره زمین است. به درستی مشخص نیست که این آرم صاعقه چه زمانی جای این شکل را گرفته است ولی هرچه که است این صاعقه سمبل تند و تیز بودن است. از طفی این نشان نمادی از نیروی الکتریسیته است چون تاسیس کارخانه اتومبیل سازی اپل مصادف بود با آغاز عصر الکتریسیته. برادران اپل اتومبیل خود را به یاد مادرشان ساخته بودند. همسر آقای اپل ارزو داشت تا یک چرخ خیاطی برقی داشته باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : حامد نعمتی | تاريخ : چهار شنبه 14 تير 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |
» عناوين آخرين مطالب